Nasz Siemek

.

.
Kliknij w baner po dodatkowe informacje...

niedziela, 11 października 2015

R.I.P. dla Tomka Steifera

Dziś, jak się zapewne domyślacie, nie będzie żartobliwie.
Jeśli zerkniecie na dół strony, znajdziecie tam wzór ulotki, którą rok w rok rozdajemy, by zbierać 1% podatku na rehabilitację naszego Siemusia. Jeśli przyjrzycie się dokładniej, znajdziecie tam podpis:
Autor rysunków: Tomasz Steifer. Wymyśliłam ten wzór, gdy pierwszy raz przygotowywaliśmy ulotki. Moja mętna jeszcze wtedy idea zamieniła się, dzięki Jego utalentowanej ręce w przepiękny rysunek. Smutny, chory miś i wesołe, tańczące - po prostu zdrowe... Rozpacz choroby, lecz i nadzieja na wyzdrowienie...
Byłam i jestem nimi zachwycona.


Tomasz Steifer (1955-2015)

Niestety ręka ta już nigdy nie chwyci ołówka, nie dotknie pędzla...
08.10.2015 roku zmarł prawdziwy artysta, wspaniały człowiek, bliski przyjaciel siemkowego taty i całej naszej rodziny. Pogrzeb odbędzie się 16 października (piątek) o godz. 12:00 na Cmentarzu Powązkowskim w Warszawie. Spoczywaj w pokoju Tomku...

Poniżej linki do twórczości Tomka: 
- malarstwo sztalugowe, ścienne, stołobrazy, grafika książkowa http://steifer.pl/galeria2.html
- drzewa genealogiczne i herby http://wappen.republika.pl
 

5 komentarzy:

  1. Błagam Dominika zmień na FB komunikat
    bo wyświetla się w taki sposób "Nasz Siemek: R.I.P. "
    Domyślasz się jaka była moja pierwsza myśl i reakcja ...
    Zapoznam się z twórczością Pana Tomasza. Do was napiszę ( dopiero poznam szerzej Pana Tomasza dzięki wam , Siemkowi ) szczere kondolencje . Tacy ludzie powinni żyć w zdrowiu ( każdy powinien żyć w zdrowiu! , chyba ,że sam podejmie decyzję ,że nie interesuje go (jako człowieka) życie i zdrowie i na własne życzenie je niszy . Smutna wiadomość , nie wiem - Siemek znał Pana Tomka ? . Ciocia Ania z Żar

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się poprawiam.Też bałam się, że to trochę niefortunne, ale mam tu gdzie jestem straszne problemy z siecią (jesteśmy na turnusie w małej wiosce) I wysiadła mi wtedy więc zostawiłam jak jest...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przypuszczam, że na fb już nic się nie zmieni. W każdym razie nie umiem tego zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  4. niefortunnie ... ale iła wyższa . Jak się nie da (problemy z netem) trudno .
    Ale jak tylko zobaczyłam ten nagłówek ... serducho 150HR co najmniej .
    Jak turnus przebiega ? Wszystkim podoba się ? czy Siemuś nie bardzo ma ochotę?
    Pozdrawiam całą rodzinkę :* Anka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moj Boze. Tomka znalem od 4 klasy podstawowki. Siedzialem z Nim w jednej lawce. Zawsze rysowal, rysowal, rysowal. Glownie motywy wojskowe (mundury, helmy, element uzbrojenia). Musialo Go to fascynowac. Szkoda, ze juz nigdy Go nie zobacze.

    OdpowiedzUsuń